måndag, december 01, 2008

Uppdatering

Vilken skön morgon, vaknade pigg och utvilad. Det känns som en bra dag! Igår fick jag ju träffa W, A:s lille kille på 6 år. Vi började på McD, och fortsatte sen till slottet för att titta på fyrverkerier. Jättefina fyrverkerier, även om det var lite för mycket folk för min smak, jag har inte sett någon siffra men gissningsvis några 10 000-tal hade sökt sig till slottet och områdena runtomkring.

När fyrverkeriet var slut så blev jag hembjuden till A och W, av W! :) Det blev således en kväll i Storvreta innan jag åkte hemåt vid 8-snåret. Glögg, fotboll i hallen och bus med halloweenmask hanns med, liksom en total genomgång av vilka av W:s alla video- och DVD-filmer som var bra.

Allt gick jättebra, ända fram tills jag skulle gå. Med W framför TV:n försökte jag och A smussla till oss en liten pusstund, något som dock upptäcktes av W som sen inte ville säga hej då. Pratade dock med A sen efteråt, W hade ändå tyckt att jag var trevlig så det ska nog lösa sig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar