onsdag, december 03, 2008

Slut! =)

Mmm, en och en halv månads granskningsarbete är till ända! Har haft en lugn dag på jobbet, imorgon vid lunch skickas antagnings-Sveriges digra arbete senaste tiden till VHS för urval. Bara smådetaljer återstår på SLU, inget sista-minuten-arbete i stor skala utan små-pill. Nu blir det mer normalt fram till jul, sen efter nyår drar granskningsarbetet för masterantagningen inför ht09 i gång! ;)

Jag trivs verkligen på jobbet, men ska försöka mig på att göra kontoret lite trevligare. En eller fler blommor kanske, en liten radio i fönstret, lite mer personliga tavlor... Ska försöka fixa det innan jul, kanske ska försöka mig på före- och efterbilder här? :)

I övrigt så är jag lite småseg, har ett litet sömnunderskott den här veckan som jag tänkte ta tag i ikväll! Orsaken är såklart bästa tänkbara, A är en helt underbar tjej, allt känns bara bättre och bättre, ju mer jag lär känna henne ju bättre blir hon. Ser en mysig framtid ihop, hon är en klippa, trygghet och passion i en och samma person. Kan titta på henne länge, bara njuta av hennes sällskap. Mmm, det är bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar