måndag, december 29, 2008

En dålig människa...

Ja, vad ska man säga? Två veckor sen sist eller något sådant, har inte varit så inspirerad att skriva! :) Jul och annat kom i vägen! :)

Funderar allvarligt på hur kul det här med blogg egentligen är, jag gillar ju att skriva men det känns nästan mer tvång än kul att försöka sig på var eviga dag. Jag säger så här fr o m nu, det kommer inlägg när jag känner för det!

Vad har då hänt sen sist? Massor såklart, jag har varit lite julledig och varit hemma mest hela tiden. Har umgåtts med A och W en hel del, jättemysigt. Julen var bra, har som vanligt ätit för mycket mat men mår ändå som en prins(korv)! ;)

Nu är det jobb ett par dagar, sen lite ledigt igen. Känner att jag hade kunnat vara ledig längre men det funkar ju det här också. Vi är fyra personer på plats av c:a 25 i huset jag jobbar i, det ekar i korridorerna. Snart dags för lunch, får se vad "Syltan" har för kulinariska läckerheter idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar